Arbejder du som marketingkonsulent eller marketingansvarlig? Og ønsker du at komme op på det højeste niveau inden for Facebook Ads? Så er mit kursus relevant for dig!
Du lærer, hvordan du skaber resultater for dine kunder, som bidrager til at øge din virksomheds omsætning.
Mit navn er Emil Nissen, og jeg har 4 års erfaring med Facebook Ads. Jeg driver til dagligt et bureau med 6 personer, hvor vi forventer at ramme en omsætning på 5.000.000 kr. i år. Læs mere omkring min rejse her.
11 komprimerede moduler med 44 videoer der indeholder alt det essentielle, som du skal vide for at få succes med Facebook-annoncering og profitable resultater.
Udover modulerne, får du også adgang til 1-1 personlig sparring med mig.
Kort introduktion til hvem jeg er og min baggrund inden for Facebook annoncering
Kursets opbygning
Læringsloopet
Gennemgang af hele Teachable
Skabelon: Fradrag
Hvad er Facebook- og Instagram-annoncering?
3 myter omkring Facebook- og Instagram annoncering
Hvis du vil have succes, skal du kende Facebooks mål
Hvordan fungerer aktionen på Facebook?
Hvad er læringsfasen på Facebook?
iOS 14.5 – Det skal du vide fra starten af
Hvad må du ikke gøre på Facebook?
2.1 (LIVE): Hvad er din Facebook Business Manager? (1:48)
2.2 (LIVE): Hvordan får du styr på dine virksomhedsindstillinger? (2:02)
2.3 (LIVE): Hvordan opretter du en annoncekonti? (1:25)
2.4 (LIVE): Hvordan kobler du din Facebook-side og Instagram-konto til din Facebook Business Manager? (1:17)
2.5 (LIVE): Hvordan du finder faktura (1:05)
2.6 (LIVE): Hvordan du opsætter betaling på din annoncekonti (1:05)
2.7 (LIVE): Hvordan du finder din annoncekonti (0:36)
2.8 (LIVE): Hvordan du finder dine målgrupper (0:38)
2.9 (LIVE): Hvordan inviterer du til din Facebook Business Manager? (2:55)
Opsummering & Lektier
3.1 (Præsentation): Lad os få styr på din tracking (6:09)
3.2 (LIVE): Hvordan opretter og implementerer du din Facebook-pixel + Conversion API (WordPress)? (5:34)
3.3 (LIVE): Hvordan opretter og implementerer du din Facebook-pixel + Conversion API (Shopify)? (2:32)
3.4 (LIVE): Hvordan verificerer du dit domæne? (2:29)
3.5 (LIVE): Hvordan opsætter du Aggregerede hændelsesmålinger? (3:00)
3.6 (LIVE): Hvordan opsætter du automatisk avanceret matching? (1:37)
Opsummering & Lektier
Skabelon: Tjekliste til tracking
4.1 (LIVE): Opsætning af dit produktkatalog (WordPress) (4:35)
4.2 (LIVE): Opsætning af dit produktkatalog (Andre systemer) (0:43)
Opsummering & Lektie
5.1 (Præsentation): Lad os få styr på dine målgrupper (7:37)
5.2 (LIVE): Gemte målgrupper (3:15)
5.3 (LIVE): Brugerdefinerede målgrupper (3:56)
5.4 (LIVE): Kopimålgrupper målgrupper (2:36)
Opsummering & Lektier
Skabelon: Målgrupper
6.1 (Præsentation): Find målet med din kampagne (5:43)
6.2 (LIVE): Gennemgang af alle kampagnemålsætninger (3:33)
Opsummering & Lektier
7.1 (Præsentation): Kampagnestruktur (9:29)
7.2 (LIVE): Gennemgang af Upperfunnel (0:53)
7.3 (LIVE): Gennemgang af Bottom Funnel (0:57)
7.4 (LIVE): Gennemgang af DPA (1:48)
Opsummering & Lektier
8.0 (Præsentation): Hvordan laver du vinderannoncer? (16:04)
Opsummering & Lektier
Skabeloner:
Tekstskabelon
Copywriting framework
Korrekte formater
Den gode video
9.1 (Guide): Inden du starter på din opsætning (2:26)
9.2 (LIVE): Opsætning af Upperfunnel (13:02)
9.3 (LIVE): Opsætning af Bottom Funnel (7:35)
9.4 (LIVE): Opsætning af DPA (Kun hvis du har en webshop) (5:45)
Opsummering & Lektier
Skabelon: Tjekliste til en komplet opsætning
10.1 (LIVE): Hvordan sætter du dine KPI’er op i annonceadministratoren? (3:52)
10.2 (LIVE): Eksempel på måling af en virksomheds performance (5:08)
Opsummering & Lektier
Skabelon: Tilpasset kolonner (KPI’er)
11.1 (Præsentation): Hvordan vedligeholder du dine annoncer? (4:59)
11.2 (LIVE): Hvordan vil jeg anbefale dig, at du skifter dine annoncer? (2:27)
Opsummering & Lektier
(Præsentation): Hvordan fungerer Draft-princippet? (3:02)
(LIVE): Opsætning efter Draft-princippet (4:51)
(Præsentation): Introduktion til Offline Conversions (2:36)
(LIVE): Opsætning af Offline Conversions (Shopify) (10:41)
(LIVE): Opsætning af Offline Conversions (WooCommerce) (9:17)
Skabeloner:
Opsætning af Offline Conversions (Shopify)
Opsætning af Offline Conversions (WooCommerce)
(Præsentation): Hvordan fungerer Facebook Lead Ads? (2:01)
(LIVE): Hvordan opretter du en Lead-annonce (4:43)
(LIVE): Hvordan kobler du din Lead-annonce op med Klaviyo? (3:20)
Når du er færdig med modulerne, får du adgang til at booke 1-1 rådgivning med mig.
From 0 to 100
You will learn how the 10 mentors have scaled webshops to be able to sell for +100,000 DKK per day. So you learn how you can be paid per product you sell, and not per hour you work. That way you can earn money at the weekend or while you sleep. Even if you just sell 1-2 products per day, you can earn more than DKK 20,000 per month as side income. We live in a digital era, and the market, the time and the need to start an online webshop have never been greater. We give you all the tools and skills – but you also have to be prepared to roll up your sleeves!
From 0 to 100
Grommershorse
Copyright © 2023 Vital Media | hej@fahad.dk